21-05-2021 , Turkey

4 calatorii externe in pandemicul 2020

21-05-2021

4 calatorii externe am efectuat in 2020 un an dificil, in care ma ingrozea posibilitatea infectarii cu SARS-Cov2  urmata de statul acasa.

In februarie am fost la Targul de Turism al Romaniei, editia de primavara, asa ca aveam planuri mari cu calatoriile in 2020.

Inchisa in casa pana aroape in luna mai, nu imi pierdusem speranta ca voi calatori. Si s-a intamplat! Imediat dupa 15 iunie cand Romania a deschis granitele, am plecat in Grecia. Nu puteam calatori decat in nordul Greciei,  pentru ca avioanele nu decolau inca spre insule. Nu mi-a trebuit test COVID, am fost printre norocosii care au trecut prin vama Kulata in 10 minute atat la dus cat si la intors. Grecia cu putini turisti mi s-a parut minunata. Am stat in Paralia Katerini unde se vorbea peste tot numai in romaneste. Pe plaja, locuri cate ai vrut in ciuda aglomeratiei de la anumite ore. Mancare buna si ieftina peste tot. Grecii s-au adaptat pandemiei si au taiat binisor din preturi , la inceput de sezon.

Am stat la hotelul unei familii cu care ma cunoscusem cu un an mai devreme. Foarte simpatici si primitori, m-am simtit excelent. Voi reveni cu un articol si un video despre hotel.

Apoi am plecat intr-un presstrip in Turcia, inconjurata de jurnalisti si bloggeri. Am vizitat zona Marmaris si ne-am simtit minunat. Organizarea foarte buna ne-a dat posibilitatea sa imbinam utilul cu placutul. Au fost zile de filmari dar si  zile cu program liber. Ne-am intalnit cu autoritatile locale, hotelierii, am legat cateva prietenii. Pe scurt a fost minunat. Am intrat si am plecat din Turcia fara test COVID  si fara niciun fel de probleme. Pana la finele anului m-am intors in Turcia inca de 2 ori, tot in Marmaris si m-am simtit excelent. Am inceput impreuna cu lanturile de hoteluri TURUNC si ORKA sa lucram la mai multe videoclipuri pentru site. Sunt hotelieri excelenti  si nu am nicio emotie in a-I recomanda romanilor.

La TV Arad am fost in toate momentele importante chiar daca am lucrat mult si de acasa. Important este ca am stabilit un proiect de emisiune nou, prin care romanii sa vada hotelurile din straintate, exact asa cum le vor gasi  anul acesta.

Asadar 2020 a fost  un an bun pentru mine, la nivelul calatoriilor. Dar am calatorit cu mare prudenta. Mastile FPP2  si FPP3 nu mi-au lipsit din bagaje iar situatii ‘ de risc’ au fost. Nu in Grecia si Turcia, ci la intoarcere, aici la noi in Romania. Nu suntem un deloc un popor disciplinat, asa ca la intoarcerile din strainatate, mi-am impus , din proprie initiativa, cateva zile de autoizolare.

Dar despre asta, cu alta ocazie!

Mai jos un video cu cele mai reusite tranzitii din 2020.